جستجو

در پی کسب رکورد تولید ماهیانه تختال در فولاد هرمزگان دکتر معروفخانی مدیرعامل این شرکت، کسب این موفقیت را به کارکنان و ذینفعان فولاد هرمزگان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

همکاران محترم
سلام علیکم
جان فشانی ها و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی فریضه ای است که بر همه ما واجب است،شهدایی که خون خود را در راه عزت و امنیت ایران اسلامی نثار کردند تا درخت انقلاب تنومند و قوی گردد و گزندی از سوی دشمنان به آن نرسد.اکنون جنگ ادامه دارد لیکن میدان عوض شده و دشمن فرهنگ و اقتصاد را نشانه رفته است.
ما به عنوان سربازان جبهه اقتصادی بر خود وظیفه می دانیم که راه شهدا را در جبهه ای دیگر ادامه داده و دست در دست یکدیگر، قله های افتخار را برای میهنمان کسب کنیم.همانگونه که شما عزیزان در این شرایط گرم آب و هوایی به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تولید لبیک گفتید و با تلاشی جهادگونه در آغاز هفته دفاع مقدس موفق به کسب رکورد ماهیانه تولید تختال شدید. کسب این موفقیت را به شما و همه ذینفعان محترم تبریک عرض می نمایم.

عطاالله معروفخانی

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.