جستجو

تاتااستیل در تلاش است تکنولوژی تولید فولاد سبز را در کشور ولز پیاده‌سازی کند.


تاتا استیل در تلاش است تا تکنولوژی فولاد سبز را در کشور ولز پیاده‌سازی کند. در همین راستا این شرکت از دولت بریتانیا درخواست کرده تا کمک‌های مالی خود را برای حمایت از اجرای این طرح تخصیص دهد.
این کمک‌ها در قالب یک بسته حمایتی ۱.۶۸ میلیارد دلاری به تاتااستیل اعطا می‌شود تا با توجه به جریان ضعیف مالی، رکورد در بازار فولاد دنیا و افزایش هزینه‌های تمام‌شده، تولیدی پایدار در این کارخانه رقم بخورد. علاوه براین با انتقال این تکنولوژی به ولز، برنامه بریتانیا برای تولید فولاد سبز تا سال ۲۰۵۰ محقق می‌شود.
این در حالی است که علاوه بر رکورد بازار جهانی فولاد، مشکلاتی نظیر بحران‌های انرژی در جهان، بسیاری از فولادسازان دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.
قرار است تولید فولاد سبز در پورت تالبوت در جنوب ولز پیگیری شود تا کسب و کار تاتااستیل در ولز از خطرات جاری مصون بماند. در صورتی که این شرکت نتواند اهداف از پیش تعیین شده خود را در ولز انجام ندهد، بیش از ۸هزار نفر در این کشور بیکار خواهند شد. علاوه بر این قیمت فولاد در بریتانیا نیز افزایش پیدا کرده و این موضوع در نهایت می‌تواند موجب باز شدن درهای واردات فولاد از کشورهای دیگر شود.
تاتااستیل یکی نشان‌های معتبر تجاری تولیدکننده فولاد در دنیا است که در کشورهای مختلفی در زنجیره فولاد فعالیت می‌کند. مرکز فعالیت تاتا استیل در کشور هند است و سالانه این شرکت ۳۴ میلیون تن محصولات فولادی را تولید می‌کند.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.