جستجو

در نخستین روز از بیست و چهارمین دوره سمپوزیوم فولاد کیش، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با حضور در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با مهندس حمیدیان مدیرعامل و دکتر یقطین ریاست هیات مدیره گفتگو و دیدار کرد.


مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه سنگ آهن مرکزی ایران از اولین معادن سنگ در ایران بوده است، گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از اولین شرکتهایی است که بنای صنعت فولاد کشور را ایجاد کرد.
طیب نیا با بیان اینکه ذخایر مناسبی در شهر بافق نهفته است که شرکت سنگ آهن مرکزی ایران باید به صورت بهینه از آن استفاده کند، گفت: بقای صنعت فولاد کشور به پیوند قوی بین معادن و صنایع فولادی بستگی دارد.
وی تصریح کرد: صنعت فولاد ایران باید رقابت پذیر باشد و رقابت رقیبان بزرگ می تواند موجب استحکام بیشتر مجموعه های فولادی و معدنی در ایران شود.
طیب نیا با اشاره به اینکه همکاری بین شرکت های فولاد مبارکه و سنگ آهن مرکزی ایران باید در قالب قراردادهای بلندمدت در قالب مشارکت،سرمایه گذاری و خرید محصول باشد، گفت: باید شرایطی را تعریف کنیم که تضمین منافع هر ۲ شرکت فولاد مبارکه و سنگ آهن مرکزی ایران باشد.
طیب نیا تصریح کرد: رویکرد و نگاه توسعه ای مدیریت جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران قابل تحسین است و باید همین روند تداوم داشته باشد.
مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان افزود:نمایشگاه سمپوزیوم فولاد کیش مهمترین رویدادی است که شرکتهای متعددی که در حوزه تکمیل زنجیره ارزش فولاد فعالیت دارد در آن حضور پیدا می کنند و این نمایشگاه بهترین محل برای مذاکره و انجام دیدارهای متعدد با برنامه ریزی های متعدد بین فعالان صنعت فولاد و معدن کشور است.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.