جستجو

اولین نشست هم‌‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار بهره‌برداری فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین این شرکت و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاری حوزه بهره‌برداری برگزار شد.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این نشست اظهار کرد:
موفقیت‌هایی که در فولاد مبارکه رقم می‌خورند، حاصل تلاش مجموعه‌ای از کارکنان و متخصصان باتجربه‌ است؛ موفقیت‌های مهمی نظیر افزایش و ثبت رکوردهای ارزشمند تولید نیز نتیجه تلاش‌ همه‌جانبه کارکنان و پیمانکاران عزیز است.
شکسته ‌شدن رکوردهای تولید و جهش توسعه در افزایش کمّی و کیفی پروژه‌های فولاد مبارکه فقط با همکاری روزافزون پیمانکاران امکان‌پذیر است؛ ۱۳ هزار نفر در زمینه تولید، توسعه و خدمات به عنوان پیمانکار در موفقیت‌های فولاد مبارکه سهیم هستند که در آینده‌ای نه‌چندان دور میزان اشتغال در این مجموعه را بیش از پیش افزایش خواهیم داد.
تلاش برای تحقق «مدیریت مؤثر»، یکی از انتظارات مهم فولاد مبارکه از پیمانکاران است، چراکه نقش مدیریت پیمانکاران، نقشی بی‌بدیل در اجرای پروژه‌هاست و کارکنان باید به‌وسیله پیمانکار خود مدیریت شوند.
فولاد مبارکه، پیمانکاران و کارکنان خود را از اعضای یک خانواده دانسته و به همین دلیل پیمانکاران هم باید بیش از پیش، چنین رویکرد و نگاهی را در سازمان خود تقویت کنند؛ فولاد مبارکه در تلاش است تا بستر ایجاد اشتغال در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف را فراهم سازد.
نقش پیمانکاران در موضوع تولید، نقش قابل توجهی است و فولاد مبارکه اهداف بزرگی را برای سازمان خود در زمینه‌های مختلف ترسیم کرده چراکه نقش ویژه‌ای در اقتصاد ملّی ایفا می‌کند؛ بنابراین نقش پیمانکاران برای ارتقای جایگاه فولاد مبارکه بسیار قابل توجه است.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.