جستجو

رئيس هيات عامل ايميدرو از آمادگي اين سازمان براي ارائه كمك هاي مالي و مشاوره اي به طرح هاي هفتگانه فولادي و به بهره برداري رسيدن آن ها خبرداد.


وجيه الله جعفري شامگاه ديروز در جلسه پايش طرح هاي هفتگانه فولادي كه در محل شركت ملي فولاد ايران و با حضور اعضاي هيات عامل ايميدرو ، معاونين وكارشناسان اين سازمان ، مديرعامل و معاونين شركت ملي فولاد ايران و مديران عامل طرح هاي هفتگانه فولادي برگزار شد با بيان مطلب فوق گفت : مديران و مجريان طرح ها زمانبندي لازم را براي تكميل و راه اندازي در دستوركار خود داشته باشند و بر همين اساس هم ما در سازمان ايميدرو با سطح بندي و اولويت بندي نيازها اقدامات لازم براي كمك و مساعدت به طرح ها را انجام مي دهيم.

رئيس هيات عامل ايميدرو همچنين خاطر نشان ساخت : مشكلات مالي در همه پروژه ها وجود دارد ولي بايد مجري ، مشاور و پيمانكار به يك اجماع براي تعيين نيازهاي مالي خود برسند و ما هم دركنارشان خواهيم بود منوط به اينكه همه چيز بصورت مدون و برنامه ريزي شده به ما ارائه شود.

وي با تاكيد بر اينكه كمبود آب ، گاز و برق از مشكلات اساسي كشور هست كه گريبان صنعت را نيزگرفته است خاطرنشان ساخت : ما در حال رايزني با وزارتخانه نيرو و ديگر دستگاه هاي مسئول هستيم تا كمترين قطعي انرژي هاي مذكور به واحدهاي معدني و فولادي تحميل شود ولي بايد اين را در نظرداشته باشيد كه حتما براي استفاده ازپساب هاي شهري برنامه ريزي وتلاش مجدانه داشته باشيد تادراين شرايط كم آبي توليد درطرح هاي هفتگانه دچارمشكل نشود و استفاده از پساب علاوه براينكه يك برنامه در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و حفاظت از محيط زيست مي باشد باعث استفاده بهينه از منابع آبي كشور نيز خواهدشد.

درابتداي جلسه پايش طرح ها ي فولادي محمدآقاجانلو مدير عامل شركت ملي فولاد ايران ضمن خوشامدبه حضار ، برگزاري اين جلسه را در ادامه جلسات گذشته پايش طرح ها دانست كه در نظر داشتيم رياست سازمان ايميدرو و اعضاي هيات عامل اين سازمان از نزديك در جريان چگونگي پيشرفت طرح ها و مسائل و مشكلات آن ها قرار بگيرند و راهكارهاي لازم را ارائه نمايند.

سپس محمدخادمي معاون توسعه و برنامه ريزي شركت ملي فولادايران ، گزارش مبسوطي از وضعيت طرح هاي مذكور بويژه روند پيشرفت واحدهاي فولادسازي اين طرح ها ارائه نمود وسپس مديران مجتمع هاي فولادي سپيددشت ، بافت ، ني ريز ، شادگان ، ميانه ، قاينات طي سخناني آخرين وضعيت پيشرفت طرح ها را بيان كردند و به توضيح مسائل و مشكلات مبتلا به واحدهاي زير مجموعه خود پرداختند.

منبع: روابط عمومي شركت ملي فولاد ايران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.