جستجو

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز از عبور مصرف گاز از مرز 600 میلیون متر مکعب خبر داد.


احمد زمانی اظهارداشت: به رغم افزایش مصرف گاز خانگی و تجاری از مرز ۶۰۰ هزار میلیون متر مکعب در روز، همه پالایشگاه های ما با تمام ظرفیت و تمام توان در سرویس قرار دارد و تولید به صورت کامل در جریان است به طوری که هیچ مشکلی برای تولید و تأسیسات تولیدی نداریم.
وی تصریح کرد: بالای ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز به شبکه تزریق می شود که ۷۵۰ میلیون متر مکعب متعلق به تولیدی پالایشگاه گازی است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: اگر بخواهیم گاز یه تمام نقاط کشور برسانیم، باید در مرکز کشور و بخش‌های مختلف آن صرفه جویی بیشتر باشد تا امکان گاز رسانی به بخش های شمالی و سرد کشورمان بیشتر فراهم شود.
زمانی بیان کرد: شهرهای استان تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی، اصفهان و قم مصرف گاز بالایی دارند و توصیه می شود که هموطنان در این استان‌ها حتما الگوی مصرف را مدنظر قرار بدهند که بتوانیم به صورت کامل گاز رسانی را برای تمام نقاط کشورمان داشته باشیم.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.