جستجو

قیمت قراضه فولاد در بازارهای سراسر جهان روند متفاوتی را نشان می‌دهد به طوری که در آغاز هفته منتهی به جمعه ۲۰ ژانویه(۳۰دی)قیمت وارداتی ترکیه روبه کاهش است اما در ویتنام همچنان برای واردات از دریا هزینه بیشتری پرداخت می‌کنند.

قیمت واردات قراضه در عمق دریا همچنان درحال کاهش است. آمریکا قراضه آهن را با قیمت ثابت به ترکیه می‌فروشد. کارخانه های ویتنامی حجم زیادی از قراضه آمریکا را رزرو می‌کنند. تجارت قراضه تایوان با خروج خریداران از بازار ضعیف می‌شود. کاهش قیمت قراضه هند درمیان عرضه اضافی نیز قابل مشاهده است.

ترکیه

در این هفته فروش کم فولاد باعث کاهش قیمت قراضه وارداتی به ترکیه شد. در این میان، شاخص روزانه قیمت قراضه در پایان این هفته ۶٫۵۶ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

ویتنام

فولادسازان ویتنامی حجم زیادی از محموله‌های قراضه از ساحل غربی آمریکا در ۱۰ روز اخیر را با قیمت‌هایی در محدوده ۴۳۰ تا ۴۴۵ دلار به ازای هر تن سی اف ار رزرو کردند.

چین

فعالان بازار چین به دلیل سال نو چینی به تدریج از بازار خارج شدند اما پیشنهادات برای صادرات قراضه از چین به ژاپن همچنان صعودی است.

تایوان

فعالیت معاملاتی در بازار تایوان در این هفته کاهش یافت.

هند

قیمت قراضه وارداتی هند و تقاضا در بازار کاهش یافت. برخی منابع بازار به فست مارکتز گزارش دادند: کاهش قیمت قراضه در بازار ترکیه عامل اصلی حرکت نزولی قیمت‌ها در بازار هند است.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.