جستجو

وزیر صمت همزمان با ایام الله دهه فجر ضمن ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در شرکت فولاد مبارکه از خطوط نورد سرد و نورد گرم این مجتمع فولادی بازدید کرد.


سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای رونمایی از ورق های فولادی زنگ نزن تولید شده در فولاد مبارکه، به اصفهان سفر کرده از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد. در این بازدید سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، وزیر صمت را همراهی کرد.
وزیر صمت ضمن ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در شرکت فولاد مبارکه از خطوط نورد سرد و نورد گرم این مجتمع فولادی بازدید کرد.
ورق فولادی زنگ نزن، برای اولین بار در غرب آسیا و شمال آفریقا در فولاد مبارکه طراحی و تولید شد.
این محصول، کاربرد زیادی در صنعت کشور دارد و در سال های گذشته، همه نیاز کشور به این محصول استراتژیک از خارج کشور تأمین می شد و با توجه به اهمیت این گرید فولادی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از صنایع دانش بنیان تولید این فولاد در نقشه راه شرکت فولاد مبارکه قرار گرفت.
فاطمی امین، وزیر صنعت معدن تجارت در جریان بازدید از فولاد مبارکه گفت:از ابتدای سال تولید فولاد های خاص با ارزش افزوده بالا در دستور کار تمامی فولادسازان کشور قرار گرفته است و خوشبختانه در همین راستا کارکنان فولاد مبارکه توانسته‌اند با دستیابی به فناوری تولید فولادهای زنگ نزن این محصول با ارزش را برای نخستین بار در کشور و شمال آفریقا تولید و عرضه نمایند. از این رو این دستاورد ارزشمند را به تمامی ملت ایران صمیمانه تبریک می گویم.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.