جستجو

با توجه به انتشار اخبار کذب و انتصاب آن به عضو هیئت مدیره‌ اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران و بررسی انجام شده توسط روابط عمومی و امور رسانه‌ اتحادیه، بهرام شکوری ضمن تاکید بر روند مثبت و اقدامات سازنده‌ی معاونت معدنی و متولیان این حوزه در یک سال اخیر، از ارتباط مستمر و تخصصی تشکل‌های معدنی با ساختار معدنی وزارت صمت خبر داد.

به گفته‌ی شکوری، با توجه به جلسات مستمر و ارتباط نزدیک تشکل‌های تخصصی به ویژه در حوزه‌ی سنگ تزئینی و مس با معاونت معدنی و فرآوری مواد و عزم این معاونت در بهبود روند‌ها، به‌روزسازی آمار و استفاده از توان تخصصی و فناوری‌های روز، بسیاری از پیش‌نیازهای توسعه‌ی این بخش در حال تحقق بوده و اقداماتی نظیر تحقق نرم افزار حقوق دولتی، احیای معادن تعطیل و رفع حبس پهنه‌ها که سال‌ها فعالان معدنی منتظر اجرای آن بودند به اجرا نزدیک شود.

پیشتر نیز کامران وکیل نائب رئیس اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی، حمایت این تشکل از اقدامات جاری معاونت معدنی را طی نامه‌ای به وزیر محترم صمت اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.