جستجو

مجید وفایی فرد مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، معدنکاری نوین را یکی از پایه های انقلاب صنعتی چهارم ذکر کرد.


وفایی فرد که امروز در رویداد همرسانی “دایان5” سخن می گفت، تصریح کرد: امروزه تصمیم گیری ها بر مبنای داده ها، انجام می شود و این داده ها از ابتدای فعالیت زمین شناسی و زنجیره معدن مورد استفاده قرار می گیرد و سپس در اینترنت اشیاء و هوشمندسازی معادن نقش موثری ایفا می کند.
مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، ابراز امیدواری کرد که رویدادهای دایان، سبب اتصال و همرسانی ایده های نوآروانه معدن و صنایع معدنی با بخش صنعت و حوزه مصرف شود.
وفایی فرد درباره جایگاه مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: در ایمینو نقش رگولاتوری برای استارت آپ ها و نوآوری داریم.
به گفته وی، جلب و جذب ایده های کاربردی و اتصال آن ها به صنایع معدنی به ویژه صنایع بزرگ از اهداف اصلی ما در طرح زیست بوم نوآوری معادن و صنایع معدنی است.

فراخوان اینوماین4 به زودی

مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، در بخش دیگری از سخنانش خبر داد که به زودی فراخوان جشنواره “اینوماین4” اعلام می شود. وفایی فرد افزود: این رویداد با همکاری دانشگاه ها و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد و ایده های نوآورانه حوزه معدن و صنایع معدنی را در قالب یک جشنواره ارایه می دهد.
وی تصریح کرد: هوشمندسازی در معادن و صنایع معدنی با تکیه بر نسل چهارم تکنولوژی، از محورهای فراخوان خواهد بود.

نسل4 صنعت و اقدامات ایمیدرو

وفایی فرد همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات ایمیدرو برای ورود به نسل چهارم صنعت، گفت: از ابتدای امسال ایمیدرو به طور عملی وارد این فعالیت ها شد تا مسیر هوشمندسازی در بخش معدن و صنایع معدنی هموار شود.

منبع: ایمیدرو

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.