جستجو

تولیدات 5 شرکت دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی در رویداد همرسانی «دایان 5» ارائه شد. این محصولات با محور توسعه بازار و تجاری سازی عرضه شده اند.


رویداد همرسانی دایان 5 امروز با هدف توسعه بازار و تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و فناوری های نوین با حضور مدیران تعدادی از شرکت های دانش بنیان و نیز مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، در سالن اجتماعات ایمیدرو برگزار شد.
در این مراسم، شرکت های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی به معرفی شرکت، ارائه توانمندی ها و تولیدات و خدمات خود پرداختند.

ساخت سامانه هوشمندسازی معدن

امیدرضا اژدری، مدیرعامل شرکت راهکار پویا با اشاره به فعالیت 7 ساله این شرکت و حضور در طرح های ملی در حوزه هوشمندسازی معادن گفت: محصولات این شرکت شامل سامانه هوشمندسازی معدن (پنل مدیریتی)، پنل پیش بینی و برآورد سود و زیان، پنل نت (نگهداری و تعمیرات ماشین آلات) و پنل کنترل وضعیت ماشین آلات با اتصال به دیوایس های IOT (اینترنت اشیاء) براساس نیاز کارفرما است.

هوشمندسازی مطالعات اکتشافی زمین شناسی

ملیحه قنبری، مدیرعامل شرکت گوهر پژوهان سپندار در این رویداد گفت: این شرکت در سال 95 تاسیس شده و در زمینه هوشمندسازی مطالعات اکتشافی زمین شناسی فعالیت دارد. مدل کسب کار آن به صورت B2B و B2G بوده و محصولات این شرکت شامل FOSIDSO، SEDIDSO، STRATIDSO، STRUCSO وPTL.SO است.

ساخت پلتفرم بومی اینترنت اشیا

مهدی ایزدیار، مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت در این مراسم ضمن اشاره به اینکه هدف این شرکت، ارائه راهکارهای هوشمندسازی متمرکز بر صنایع معدنی و فلزی، انرژی، کشاورزی و سلامت است، تصریح کرد: محصولات و خدمات شرکت مذکور مشتمل بر ارائه راهکارهای جامع سازمانی ERP محصول فنارپی، پلتفرم بومی اینترنت اشیا (افقی و ورتیکال های مختلف به ازای چالش های صنایع از قبیل گلخانه هوشمند، ساختمان هوشمند و ….)، پلتفرم بومی اینترنت اشیا- صنعتی IIOT، پردازش ابری و مراکز داده و … است.

ساخت پلتفرم ابری مدیریت یکپارچه کارها و ارتباطات

فاطمه شخصیان، مدیرعامل شرکت پامیکا در این رویداد بیان داشت: فعالیت این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات فعال در بخش پیاده سازی ERP ابری و ارائه خدمات مدیریت فرایندهای کسب و کاری است و محصول آن، ساخت پلتفرم ابری مدیریت یکپارچه کارها و ارتباطات است. شرکت مذکور، علاوه بر فروش محصول و اشتراک گذاری آن، خدمات مشاوره و آموزش نیز ارائه می دهد.

ساخت تجهیزات شبکه بومی

سیدجعفر سیدی، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ارتباط با اشاره به فعالیت این شرکت از سال 68 در حوزه ICT و ارائه محصولات و راهکارها در بخش تجهیزات شبکه و امنیت و زیرساخت و تجهیزات IIOT و IOT گفت: محصولات این شرکت شامل تجهیزات شبکه بومی، تجهیزات گیتوی اینترنت اشیا و زیرساخت کارخانه هوشمند و دوقلوی دیجیتال تجهیزات امنیت است.

منبع: ایمیدرو

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.