جستجو

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: گاز صنایعی که با چالش روبرو بودند، براساس مکان کارخانه فولاد در حال وصل شدن است.


وجیه اله جعفری با اشاره به عدم تامین انرژی و مشکلات زیر ساختی در حوزه فولاد، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در تابستان به دلیل بحث زیرساخت‌های برق و در زمستان با چالش قطعی گاز رو به رو بوده‌ایم، ولی شاهد رشد تولید فولاد نسبت به مشابه سال قبل بودیم که نشان از نتیجه دادن تلاش‌ها در این راستا است.
وی گفت: گاز صنایعی که با چالش روبرو بودند، براساس مکان کارخانه فولاد در حال وصل شدن است.
جعفری خاطرنشان کرد: در سال آتی به منظور قطعی کمتر و صرفه جویی در مصرف گاز و سرمایه گذاری در حوزه فولاد، در حال رایزنی و برنامه ریزی‌ با وزارت نفت هستیم.
رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه شورای عالی معادن، وزارت صنعت و معاونت معدنی متولی تعین حقوق دولتی معادن هستند، گفت: تعیین این حقوق براساس ماده ۱۴ لایحه بودجه و در چهارچوب قانون برای تعیین حقوق دولتی است.
به گفته جعفری، مبنا براساس معدن به معدن است و قطعاً سود ترجیحی برای هر معدن در نظر گرفته خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد: اگر مبنای ماده ۱۴ در تعیین این حقوق رعایت شود، معادن کوچک تری که شکنندگی بیشتری نسبت به حاشیه سودشان دارند، کمتر آسیب می بینند.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.