جستجو

در یک هفته اخیر، واردکنندگان قراضه فولادی در ترکیه حضور کم‌رنگی در بازارهای جهانی داشتند. این اتفاق پس از آن رخ داد که الزامات بازسازی ترکیه باعث افزایش میزان فروش محصول با قیمت‌های فزاینده شد و بسیاری از واردکنندگان آسیایی از بازار صعودی صادرات عقب ماندند.
ترکیه به دنبال مذاکرات بازسازی با تردید به واردات ادامه داد، ضمن اینکه برخی گزارش‌ها از فروش محموله از ساحل غرب آمریکا به بنگلادش با قیمت بالا حکایت دارد.

ترکیه

ترکیه در یک هفته اخیر به دنبال مذاکرات کارخانه‌های فولادی منطقه اسکندرون با وزارت تجارت این کشور برای عملیات بازسازی پس از زلزله اخیر، یک محموله قراضه از توزیع‌کننده اروپایی خرید.
در این راستا، یک کارخانه فولادی در شمال ترکیه که به صورت مستقیم از زلزله آسیب ندید، برای محصول HMS 1,2 (80:20) معادل ۴۴۵ دلار به ازای هر تن cfr پرداخت کرد که این نرخ نسبت به معاملات قبلی تغییری نشان نمی دهد.
البته پیش‌بینی شده است که پس از مذاکرات میان کارخانه‌ها و دولت، آمار واردات ترکیه افزایش یابد.

آمریکا

پس از حجم انبوهی از معاملات قراضه صادراتی به ترکیه و محدودیت عرضه داخلی و در نهایت بهبود شرایط بازار، یک کارخانه بنگلادشی برای خرید محموله قراضه از ساحل غرب آمریکا بیش از قیمت اصلی این محصول هزینه پرداخت کرد.

ویتنام

با وجود بازار قدرت‌مند جهانی در هفته‌های گذشته، تفاوت میان قیمت پیشنهادی خریداران و فروشندگان باعث کاهش صادارت قراضه به ویتنام در طول هفته شد.

چین

قیمت قراضه صادارتی به چین پس از پیش‌بینی رشد تقاضای فولادی، افزایش یافت، این درحالی است که تجارت در طول هفته اخیر راکد گزارش شده بود.

تایوان

درحالی که واردکنندگان قراضه در تایوان مردد بودند، میزان تجارت در این کشور محدود بود. در همین حال، بازار جهانی فولاد صعودی گزارش شده است.

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.