جستجو

تولید فولاد خام JSW، در ماه فوریه ۱۰ درصد افزایش یافت.


JSW با تولید ۱میلیون و ۷۳۲ هزار تن فولاد خام در ماه فوریه، ۱۰درصد تولید خود را افزایش داد. این در حالی است که تولید فولاد خام در فوریه سال گذشته ۱میلیون و ۵۸۰ هزار تن بوده است.
در بخش تولید ورق در این شرکت، ۱میلیون و ۲۵۷ هزار تن ورق تولید شد که با ۹درصد افزایش نسبت به ماه گذشته میلادی همراه بود. همچنین در قسمت مقاطع طویل نیز با تولید ۳۵۷ هزار تن در این ماه، ۲درصد تولید خود را افزایش داد.
یکی از دلایل این افزایش تولید، کم شدن محدودیت‌های انرژی ناشی از برودت هوا در فصل زمستان است.
JSW یکی از مهم‌ترین فولادسازان هند است که تولید آن حدود ۳۸ میلیون تن در سال است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ظرفیت تولید خود را تا ۵۰ میلیون تن افزایش خواهد داد. JSW نه تنها در تولید فولاد خام بلکه در سراسر زنجیره فولاد، از سنگ تا رنگ سرمایه‌گذاری نموده و در این زمینه فعال است. JSW تا ۵ سال آینده در کسب‌وکارهای غیرفولادی نیز سرمایه‌گذاری می‌کند.
هند تا ۵ سال آینده قرار است ظرفیت تولید فولاد خود را به ۳۰۰ میلیون تن برساند که هم در زمینه ایجاد ظرفیت‌های جدید و هم در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در حال فعالیت جدی است و در این بین JSW سهم مهمی را برای این حجم از توسعه خواهد داشت.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.