جستجو

🔹مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ، امروز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه، ساعت ۰۹:۰۰ صبح با حضور ۶۶ درصد از سهام‌داران در سالن اجتماعات نگین نقش جهان برگزار و طی آن بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور از محل سود انباشته به تصویب رسید.

🔸در این مجمع، امیرهادی یعقوبی، به‌نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به‌عنوان رئیس مجمع، روح‌الله سلحشوری به نمایندگی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی(سهام عدالت) و سعید محمدی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه به‌عنوان ناظران مجمع و مهدی کویتی به‌عنوان دبیر مجمع، به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه این مجمع انتخاب شدند.

🔹افزایش سرمایه این شرکت‌ با اکثریت آرای حاضرین، از مبلغ ۵۳۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال معادل ۵۰.۹۴ درصد به تصویب رسید و رکورد بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس کشور رقم خورد.

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.