جستجو

مدیر استراتژی شرکت فولاد سوئیس طی سخنرانی در پنل فولاد سبز که هفته گذشته در نمایشگاه و کنفرانس جهانی فولاد سبز در شهر اسن کشور آلمان برگزار شد گفت: این شرکت به دنبال کاهش ردپای کربن در محصولات خود است.


وی گفت: اگر چه فولاد سوئیس با استفاده از کوره قوس الکتریکی و بر پایه قراضه محصولات خود را تولید می‌کند ولی کاهش حداکثری تولید کربن در همه محصولات نظیر فروآلیاژها و… را در دستور کار قرار داده است.
وی در پاسخ به سؤال یکی از حاضرین در مورد گزینه‌های موجود مشتریان برای انتخاب محصولات کم‌کربن اظهار کرد: شرکت فولاد سوئیس قصد دارد تا با جایگزین کردن محصولات سنتی، محصولات کیفی نظیر فولاد زنگ‌نزن و با خواص مشابه که با تکنولوژی بالا تولید می‌شوند را در دسترس مشتریان قرار دهد.
مدیر استراتژیک فولاد سوئیس با مقایسه اقدامات این شرکت با فولادسازان کشورهای دیگر در حوزه انرژی عنوان کرد: سوئیس بیشتر از انرژی‌های آبی برای تولید برق استفاده می‌کند؛ بنابراین تولید انرژی این شرکت با استفاده از فرایندهای سبز انجام می‌شود. این در حالی است که کشورهایی نظیر فرانسه و آلمان، برق مورد نیاز خود را با استفاده از نیروگاه‌های هسته‌ای یا ذغال‌سنگ تأمین می‌کنند.
شرکت فولاد سوئیس با تولید محصولات نهایی و با ارزش افزوده بالا نظیر فولاد زنگ‌نزن، در کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، دانمارک و ترکیه فعالیت می‌کند.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.