جستجو

در یک هفته اخیر حجم معاملات در بازارهای جهانی قراضه فولادی محدود گزارش شد. در این راستا، این وضعیت بازار ناشی از افت تقاضای محصولات نهایی فولاد بود، ضمن اینکه این موضوع باعث شد تا خریداران به خرید قراضه تمایلی نشان ندهند.


در همین حال، «خودداری از واردات قراضه ترکیه به دلیل محدودیت تقاضای فولادی»، «حضور کمرنگ خریداران قراضه چین به دنبال چشم‌انداز نامعلوم محصولات نهایی فولاد»، «عدم حضور ویتنام در بازار جهانی قراضه به دلیل بازار ضعیف داخلی»، «کاهش قیمت قراضه صاداراتی به تایوان ناشی از روند نزولی بازار و تجارت محدود» و «ثبات قیمت قراضه صادراتی هند» از مهمترین اتفاقات و تحولات در بازار جهانی قراضه در یک هفته اخیر بودند.

ترکیه

به گفته برخی منابع بازار، تولیدکنندگان فولاد ترکیه در طول هفته اخیر به دلیل کاهش تقاضای محصولات نهایی فولاد از واردات قراضه خودداری کردند.
در طول هفته‌های اخیر، بازار محصولات نهایی فولادی ترکیه با چالش‌های مختلفی از جمله ناامنی اقتصادی در آستانه انتخابات سال جاری، تاخیر عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده و رشد مشهود در عرضه داخلی قراضه مواجه بوده است.

ویتنام

در یک هفته اخیر قیمت قراضه صادراتی به ویتنام کاهش یافت. در این راستا، بسیاری از خریداران ویتنام به دلیل تداوم روند نزولی بازار داخلی، نسبت به بازار واردات تمایلی نشان ندادند. علاوه بر این، عملکرد ضعیف بازار فولادی چین نیز باعث رکود وضعیت ویتنام شده است.

چین

در طول ۷ روز اخیر، قیمت قراضه صادراتی به چین کاهش یافت. به گفته منابع، فعالان بازار به دلیل چشم‌انداز نامعلوم بازار محصولات نهایی فولادی چین، منتظر تغییرات قیمتی باقی ماندند.

تایوان

ریزش قیمت قراضه صادراتی به تایوان به دلیل کاهش تقاضای محصول و روند نزولی دیگر بازارها، ادامه یافت. همچنین فعالیت تجاری تایوان محدود گزارش شد، زیرا این بازار به تازگی از تعطیلات بازگشته است.

هند

قیمت قراضه صادراتی به هند در طول هفته ثابت باقی ماند، این درحالی است که در نتیجه بازارهای ضعیف جهانی میلگرد، قیمت این محصول پایین است.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.