جستجو

در آیین بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی که با حضور وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تجلیل به عمل آمد.


در این مراسم در بخش اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه میراث فرهنگی، از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تجلیل شد و حجت نجمی‌نیا، مدیر مجتمع گل‌گهر به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس این وزارتخانه را دریافت کرد.
گفتنی است گل‌گهر علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در بخش گردشگری، در حوزه توجه به مرمت و احیای بناها و یادگارهای فرهنگی سیرجان نیز در سال‌های گذشته قدم‌های بزرگی برداشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به مرمت عمارت صدر به عنوان یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی سیرجان به صورتی کاملا اصولی اشاره کرد. این عمارت به همت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مرمت شده و در آستانه افتتاح است.
علاوه‌براین، کمک به ترویج پژوهش و اکتشاف در قلعه تاریخی سنگ، بهسازی مسجد جامع سیرجان و مرمت قلعه‌ درویش زیدآباد، از دیگر اقدامات تاثیرگذار گل‌گهر در این حوزه است که سبب شده تا از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان الگوی برتر کشوری در اجرای مسئوليت‌های اجتماعی مورد تقدیر قرار بگیرد.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.