جستجو

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۴۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۴۲ دلار رسید.


قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، نسبت به آخرین عامملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، هفتم اردیبهشت ماه)، رشد ۱٫۷ درصدی معادل ۴۰ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۰۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن رسید.
همچنین روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۹ درصدی معادل ۴۶ دلار، از دو هزار و ۳۸۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۴۲ دلار به ازای هر تن رسیده است.
موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با کاهش یک هزار و ۸۰۰ تنی، از ۵۷۰ هزار و ۳۰۰ تن به ۵۶۸ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

منبع: فلزات آنلاین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.