جستجو

آیین اختتامیه و قرعه‌کشی یازدهمین دوره طرح نسیم نهم‌البلاغه با حضور بیش از ۶۵۰۰ نفر شرکت‌کننده، توسط شرکت گل‌گهر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد.


در این مراسم که امام جمعه، رئیس شورای اسلامی شهر، برخی معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر و جمعی از روحانیون شهرستان حضور داشتند، برگزیدگان یازدهمین دوره طرح نسیم نهج‌البلاغه معرفی و جوایزی به آنها اهدا شد.
سخنرانی حجت الاسلام مسلمی زاده امام جمعه سیرجان، سخنرانی حجت الاسلام بابانژاد مدرس حوزه و کارشناس مذهبی صدا و سیما، ارائه گزارش دبیر اجرایی طرح نسیم نهج‌ابلاغه و اجرای گروهی سرود دانش آموزی وصال از جمله برنامه های این مراسم بود.
گفتنی است اسامی برگزیدگان در قرعه‌کشی طرح نسیم نهج‌البلاغه از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن “نسیم نهیج‌البلاغه یازدهم” از نرم افزار بازار و نیز در پایگاه اینترنتی این طرح به آدرس nahjo.ir از شنبه قابل مشاهده خواهد بود‌.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.