جستجو

ایمان عتیقی مدیرعامل گل‌گهر که به همراه استاندار کرمان و وزیر نیرو، سخنران ویژه این مراسم بود، در سخنانی با اشاره به طرح شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان به عنوان یکی از پروژه‌های مهمی که در این آیین به افتتاح رسید، گفت: پروژه فاضلاب شهرستان سیرجان با سرمایه‌گذاری شرکت‌ گل‌گهر و مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری گل‌گهر، جهاد نصر، نظم‌آوران و شهرداری، از جمله طرح‌هایی است که با جلوگیری از آلوده شدن آب‌های زیرزمینی، ارتقا بهداشت عمومی و کمک به بخش صنعت، نقش مهمی در توسعه سیرجان دارد.

مدیرعامل گل‌گهر همچنین با اشاره به راه‌اندازی شرکت‌های پیشران و با تاکید بر اینکه حمایت رئیس جمهور از پیشرانان زبانزد صنعت‌گران شده از دولت به سبب حمایت از بخش‌های صنعتی کلان، جهت حرکت به سمت توسعه تشکر کرد.

ایمان عتیقی همچنین با تشکر از مردم شریف سیرجان به واسطه تحمل زحمات در طول اجرای پروژه فاضلاب، از همراهی صمیمانه و همیشگی آنها با گل‌گهر قدردانی کرد.

رییس جمهور نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از اقدامات جهادی گل‌گهر در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی گفت: کاری که شرکت های پیشرانی مثل گل‌گهر در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند، ارزنده و ماندگار است و لازم است از اقدامات و سرمایه‌گذاری این شرکتها، به ویژه در حوزه انرژی و اجرای شبکه فاضلاب شهری تقدیر کنم.

منبع: روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گلگهر

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.