جستجو

بازار سرمایه امروز برخلاف چند روز گذشته مجدداً وارد روند نزولی شد؛ حال با توجه به شرایط پیش آمده باید منتظر ماند و دید فردا، آخرین روز معاملاتی هفته در بورس تهران چگونه خواهد بود. در این راستا، تراز نقدینگی حقیقی‌ها امروز هم منفی شد و خروج ۵۸۳ میلیارد تومانی پول رقم خورد. ناگفته نماند ارزش معاملات خرد نیز به ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

از سوی دیگر، ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۲ هزار و ۴۷۸ میلیارد تومان بود که از این مبلغ ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است.

همچنین گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۶۱۰ میلیارد تومان، ۲۰۹ میلیارد تومان و ۱۸۴ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را به ثبت رساندند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات چهارمین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت داشت و به ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات ۶ هزار و ۱۹ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۷۱۳ هزار و ۵۴۰ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت ۸ هزار و ۸۴۳ واحدی، رقم یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۴۱۷ واحد را نشان داد.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.