جستجو

رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی از ثبت رکورد حمل اسلب از انبارهای بیرونی ناحیه فولادسازی به ناحیه نورد گرم شرکت خبر داد.


محسن احمدی رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی با اعلام ثبت رکورد حمل اسلب از انبارهای بیرونی ناحیه فولادسازی به ناحیه نورد گرم گفت: همکاران تلاشگر واحد آماده‌سازی تختال با ثبت رکورد بی‌سابقه حمل اسلب به تعداد 643 عدد و تناژ تقریبی 13 هزار و 500 تن در روز 26 مرداد سال 1402 موفقیت دیگری را در سال «رشد تولید و مهار تورم» به ثبت رساندند.

وی گفت: این رکورد بی‌سابقه، با توجه به محدودیت حداکثری انرژی و کمترین میزان تولید در ناحیه فولادسازی، باعث تداوم و پایداری خط نورد گرم شده است.

رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی، حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه، عزم راسخ کارکنان واحد آماده‌سازی تختال و دفتر فنی تولید، اصلاح فرایندهای موجود و زحمات قابل‌تقدیر ناوگان حمل‌ونقل را از عوامل اصلی این موفقیت قابل‌تقدیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و همچنین اهتمام کلیه کارکنان و واحدهای پشتیبانی، در طول سال 1402 نیز عملکرد درخشانی در زمینه بارگیری اسلب ثبت شود.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.