جستجو

وزیر صمت از ارائه فهرست ۱۳ طرح بزرگ پیشران در روز‌های آینده خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این طرح‌های بزرگ به‌صورت انفرادی و یا تیمی فعالیت کنند.


عباس علی آبادی وزیر صمت در نشست با اعضای انجمن ملی شرکت‌های دانش بنیان با تاکید بر حمایت کامل وزارت صمت از این شرکت ها، گفت: باید از شرکت‌های دانش‌بنیانی حمایت کرد که مسائل بر زمین مانده را حل میکنند.

وی افزود: از مسیر علم و دانش می‌توان به دستاورد‌های بزرگ دست یافت البته با خلق و نوآوری؛ هیچگونه بن‌بستی در مسیر وجود ندارد و در صورت رسیدن به درب‌های بسته، باید راه جدیدی را پیدا کرد.

علی‌آبادی با بیان اینکه ارزش افزوده در دانش است، گفت: با تغییر و ایجاد ارزش افزوده در مواد اولیه می‌توان آن‌ها را با ارزش مالی بیشتری به بازار‌های داخلی و بین‌المللی عرضه کرد.

علی بابایی مدیرکل دفتر فن‌آوری و نوآوری وزارت صمت در این نشست گفت: ۷۰ شرکت شرایط عضویت در انجمن ملی شرکت‌های دانش بنیان بر طبق اساسنامه که ۴ ویژگی است، دارا بودند؛ صددرصد خصوصی باشند، دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت باشند، دانش‌بنیان تولیدی نوع یک بوده و در نهایت حد فروش سالیانه مشخص داشته باشند، که در نهایت ۳۱ شرکت عضو این انجمن شدند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.