رسانه فناوری های نوین معدن و صنایع معدنی

مدیر برنامه­‌ریزی و بودجه ایمپاسکو گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال ۹۸ موفق به تحقق ۸۷.۱ درصد شاخص استراتژیک شده است که از این میان می­‌توان به شاخص‌های میزان تولید، فروش، حفاری­‌های اکتشافی، رضایت ذی‌نفعان و مشتریان اشاره کرد.


به گزارش معدن مدیا و به نقل از ایمپاسکو، منیژه غلامرضایی اظهار داشت: در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و در راستای جاری‌سازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی، بالغ بر ۲۴۰ شاخص اعم از استراتژیک، فرآیندی و تعالی به صورت دوره‌ای پایش می­‌شوند که از این میان می­‌توان به شاخص‌های میزان تولید، فروش، حفاری­‌های اکتشافی، رضایت ذی‌نفعان و مشتریان اشاره کرد.

وی افزود: در آخرین دوره پایش (سه ماهه چهارم سال ۹۸)، شاهد تحقق ۸۷.۱  درصدی شاخص­‌های استراتژیک بوده­‌ایم که نسبت به دوره قبل (سه ماهه سوم سال ۹۸) ۲ درصد رشد داشته است. در همین دوره، تحقق شاخص‌‌های فرآیندی ۹۰.۹ درصد بوده است.

مدیر برنامه­‌ریزی و بودجه ایمپاسکو گفت: علاوه بر سنجش شاخص‌ها در شرکت، ۳۶۹ اقدام استراتژیک و عملیاتی نیز به صورت دوره‌ای پایش می‌شود که در پایان سال ۹۸، ۹۳ درصد برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت محقق شده‌اند. به عنوان نمونه می­‌توان به اقدامات مربوط به  اخذ پهنه­‌های جدید اکتشافی، اجرای طرح‌های توسعه‌­ای، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱) و اخذ گواهینامه مربوطه اشاره کرد.

غلامرضایی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ از طریق هم‌افزایی با بخش خصوصی توانمند به یک  شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.