مدیر برنامهریزی و بودجه ایمپاسکو گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال ۹۸ موفق به تحقق ۸۷.۱ درصد شاخص استراتژیک شده است که از این میان میتوان به شاخصهای میزان تولید، فروش، حفاریهای اکتشافی، رضایت ذینفعان و مشتریان اشاره کرد.
به گزارش معدن مدیا و به نقل از ایمپاسکو، منیژه غلامرضایی اظهار داشت: در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و در راستای جاریسازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی، بالغ بر ۲۴۰ شاخص اعم از استراتژیک، فرآیندی و تعالی به صورت دورهای پایش میشوند که از این میان میتوان به شاخصهای میزان تولید، فروش، حفاریهای اکتشافی، رضایت ذینفعان و مشتریان اشاره کرد.
وی افزود: در آخرین دوره پایش (سه ماهه چهارم سال ۹۸)، شاهد تحقق ۸۷.۱ درصدی شاخصهای استراتژیک بودهایم که نسبت به دوره قبل (سه ماهه سوم سال ۹۸) ۲ درصد رشد داشته است. در همین دوره، تحقق شاخصهای فرآیندی ۹۰.۹ درصد بوده است.
مدیر برنامهریزی و بودجه ایمپاسکو گفت: علاوه بر سنجش شاخصها در شرکت، ۳۶۹ اقدام استراتژیک و عملیاتی نیز به صورت دورهای پایش میشود که در پایان سال ۹۸، ۹۳ درصد برنامهها و پروژههای شرکت محقق شدهاند. به عنوان نمونه میتوان به اقدامات مربوط به اخذ پهنههای جدید اکتشافی، اجرای طرحهای توسعهای، جذب سرمایهگذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱) و اخذ گواهینامه مربوطه اشاره کرد.
غلامرضایی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ از طریق همافزایی با بخش خصوصی توانمند به یک شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.