جستجو

به موازات دگرگونی سیستم انرژی (استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در تولید)، دولت آلمان با صنعت همکاری می‌کند تا کربن‌زدایی از صنعت را پیش ببرد. بنابراین، مدل کسب‌وکار آلمان ۲۰۳۰ سنت و مدرنیته را ترکیب می‌کند.


یورگ کوکیس: آلمان سومین صادرکننده بزرگ جهان پس از چین و ایالات‌متحده است. محصولات آلمانی از محبوبیت زیادی برخوردارند. قهرمانان پنهان آلمان اغلب رهبران بسیار تخصصی بازار جهانی برای محصولات با تکنولوژی بالا هستند. با وجود اینها، تحولات جمعیتی باری بر دوش آلمان به عنوان کشوری تجاری می‌گذارد. به‌منظور حفظ و تقویت عامل موفقیت کارگران ماهر در مدل کسب‌وکار آلمان، دولت آلمان قوانین مهاجرت را به‌طور اساسی اصلاح کرده است. هدف از اصلاحات این است که در آینده برای کارگران ماهر خارج از کشور، کار در آلمان بسیار آسان‌تر شود.

چارچوبی برای تحول سریع سیستم انرژی تعیین‌شده است. تا سال ۲۰۳۰، انتظار می‌رود مصرف ناخالص برق تا ۷۵۰تراوات‌ساعت داشته باشیم. از این میزان ۸۰‌درصد باید از انرژی‌های تجدیدپذیر تولید شود. برای این منظور، اهداف توسعه برای تامین برق از انرژی خورشیدی و بادی به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر حدود ۱۳هزار و ۶۷۹کیلومتر خطوط برق در این کشور وجود دارد. با دیجیتالی شدن روزافزون رویه‌های درخواست و تایید، مجموعه‌ای از توربین‌های بادی، شبکه‌های برق و نیروگاه‌های صنعتی به یادگاری از گذشته تبدیل خواهند شد. به موازات دگرگونی سیستم انرژی، دولت آلمان با صنعت همکاری می‌کند تا کربن‌زدایی از صنعت را پیش ببرد. بنابراین، مدل کسب‌وکار آلمان ۲۰۳۰ سنت و مدرنیته را ترکیب می‌کند: بیایید منتظر سال ۲۰۳۰ باشیم!

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.