جستجو

قیمت بیلت صادراتی CIS در هفته منتهی به ۱۲ آبان ۱۴۰۲ با ۱.۱ درصد افت به ۴۶۵ دلار به ازای هر تن رسید. دامپینگ روسیه طی ماه گذشته بیلت صادراتی CIS را در مسیر نزولی قرار داده است.

قیمت شمش صادراتی ایران نیز با همین میزان افت نسبت به هفته گذشته به ۴۷۰ دلار به ازای هر تن رسید. فاصله قیمتی بیلت CIS و فوب ایران به ۵ دلار بر تن معادل یک درصد رسیده است.

قیمت هر تن اسلب صادراتی CIS با ۰.۵ درصد افت نسبت به هفته گذشته به ۴۵۸ دلار به ازای هر تن رسید که به نظر می رسد در همین سطوح در حال کف سازی مجدد است. موضوعی که حدود سه ماه قبل و در اواخر تیر و اوایل مرداد ماه نیز صورت گرفت.

قیمت هر تن اسلب صادراتی ایران نیز بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در سطح ۴۷۳ دلار به ازای هر تن باقی ماند. برای چهارمین هفته متوالی است که قیمت اسلب صادراتی ایران بالاتر از اسلب صادراتی CIS قرار می گیرد. موضوعی که در سال جاری بی سابقه است!

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.