جستجو

تأمین مواد اولیه موردنیاز شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان نظیر کبالت و نیکل از محل فرآوری باطله‌های موجود در کشور امکان‌پذیر خواهد شد.


مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به‌همراه معاونین و جمعی از مدیران این مجموعه از خطوط تولید شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار و پیشرفت طرح‌های توسعه‌ این شرکت قرار گرفت.

اردشیر سعدمحمدی در این بازدید شرایط شرکت را مطلوب، در حال توسعه و دارای روند صعودی ارزیابی کرد و افزود: در سال آینده کاتالیست‌های پتروشیمی جدیدی به محصولات مجموعه اضافه خواهد شد. با توجه به تغییرات تکنولوژی صورت‌گرفته، کاتالیست‌های فولادی نیز از کیفیت بالاتر و شرایط قیمتی مناسبتری برخوردار بوده و انتظارات مصرف‌کنندگان را تأمین خواهدکرد.

مدیرعامل «ومعادن» با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در این راستا، افزایش تولید و افزایش اشتغالزایی شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان را قابل‌توجه دانست. وی اظهار امیدواری کرد با استقرار سیستم‌های هوشمند مالی و مدیریتی، این شرکت در آینده نزدیک بتواند تأمین مواد اولیه موردنیاز نظیر کبالت و نیکل را از محل فرآوری باطله‌های موجود در کشور امکان‌پذیر سازد.

سعدمحمدی در پایان از مدیرعامل، مدیران و پرسنل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان به‌خاطر تلاش‌های دلسوزانه و بی‌وقفه ایشان در توسعه مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان نیز ضمن اشاره به روند روبه‌رشد تولیدات از نظر کمی و کیفی در سه‌ساله گذشته گفت: این شرکت یک مجموعه دانش‌بنیان به‌شمار می‌رود که در زمینه تولید کاتالیست‌های صنایع پتروشیمی، نفت، گاز و پالایشی فعالیت می‌کند.

محمدحسین مولوی‌زاده افزود: تولید کاتالیست در ایران و جهان به ‌عنوان یک صنعت های‌تک از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و ما به لطف خدا توانسته‌ایم تا به امروز ۱۲ گرید از کاتالیست‌های مورد نیاز صنعت را بومی‌سازی و تجاری‌سازی کنیم و دانش فنی تعداد دیگری نیز تولید شده‌است.

وی اعلام کرد: در بازدید امروز مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، برای تولید ۱۳ کاتالیست دیگر صنایع پتروشیمی گام مهمی برداشته شد.

مولوی زاده خاطرنشان کرد: در این شرکت دستاوردهای خوبی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار رقم خورده و امیدواریم این روند را با برنامه‌ جدی که در زمینه ورود به بازارهای صادراتی و ارزآوری برای کشور داریم گسترش دهیم.

تولید سیزده محصول جدید توسط شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

تولید سیزده محصول جدید توسط شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

تولید سیزده محصول جدید توسط شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

منبع: روابط عمومی شرکت «ومعادن»

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.