جستجو

وزیر صمت گفت: امروز تلاش می‌کنیم صنایع کوچک و به ویژه دانش بنیان‌ها را به صنایع بزرگ وصل کنیم و این امر برای خلق دانش و حل مسئله در دستور کار است.


عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ در آئین امضای سندهای همکاری توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی در خانه فناوری و نوآوری ایران اظهار کرد: امروز باید بیش از گذشته به هوشمندسازی برسیم چرا که این ابزار می‌تواند عنصری برای موفقیت در بازارهای جهانی باشد.

وی با بیان اینکه صنایعی مانند فولاد مبارکه و شرکت ملی صنایع مس ایران باید بازار دنیا را در دست بگیرند، ادامه داد: این ۲ صنعت باید در کشور رهبری هوشمندانه داشته باشند.

وزیر صمت با بیان اینکه رهبری هوشمندانه صنایع بزرگ تاکید رهبر معظم انقلاب است، ابراز کرد: اینکه ما شغل ایجاد کنیم نشان هوشمندی است، باید گلوگاه‌ها را شناسایی و هوشمندانه آنها را مدیریت و کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در وزارت صمت نگاه هوشمندانه در دستور کار است، تصریح کرد: ما به دنبال تولید داخل، اشتغال و … هستیم و آن هم بر مبنای عقل صورت می‌گیرد.

علی‌آبادی با بیان اینکه امروز تلاش می‌کنیم صنایع کوچک و به ویژه دانش بنیان‌ها را به صنایع بزرگ وصل کنیم، افزود: این امر برای خلق دانش و حل مسئله در دستور کار است.

وی تصریح کرد: ما باید آینده را از مسیر عقل برای دیگران بسازیم.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.