جستجو

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در ششمین همایش سرمایه‌گذاری فولادی‌شو اظهار کرد: صنایع بزرگ باید برای بقای خود از ظرفیت‌های موجود، استفاده‌ای حداکثری کنند که در ایران میانگین این عدد برای صنعت فولاد چیزی حدود 65 درصد است.

وی افزود: این در حالی است که در فولاد مبارکه چیزی حدود 100 درصد از ظرفیت موجود استفاده می‌شود ولی این برای ما کافی نیست و ما به دنبال بقای حداکثری با استفاده از نوآوری هستیم تا کاملاً به شرکتی دو سو توان تبدیل شویم.

مدیرعامل mstid خاطر نشان کرد: این اتفاق با سرمایه‌گذاری صنعت فولاد و شرکت‌هایی چون فولاد مبارکه محقق می‌شود که مجموعه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه در این زمینه متولی کار شده است.

وی تصریح کرد: فولادمبارکه چیزی حدود 700 میلیارد تومان طی 1.5 سال گذشته در شرکت‌‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری کرده و مبلغ خرید خود از این شرکت‌ها را طی چند سال گذشته به 20 همت رسانده است.

منبع: مرکز فناوری و نوآوری فولاد

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.