جستجو

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت معادن زغال‌سنگ استان کرمان، این استان می‌تواند رکورد تولید زغال را بزند.


محمدرضا پورابراهیمی صبح شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان، اظهار کرد: ضرورت دارد روند فعالیت معادن زغال‌سنگ استان آسیب شناسی شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه برخی واحدهای فولادی با مشکل گاز روبرو هستند، سهم میزان مصرف گاز استان افزایش داده شده است.

پورابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه بایستی وضعیت اشتغال و تولید معادن تعیین و تصمیم‌های لازم اتخاذ شود، گفت: در این میان باید به معادن زغال‌سنگ نگاه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت معادن زغال‌سنگ استان کرمان، این استان می‌تواند رکورد تولید زغال را جا به جا کند.

وی بیان کرد: شرکت‌های فولادی به دلیل عدم وجود زغال، کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و این وضعیت برای استانی که ظرفیت زغال خوبی دارد مطلوب نیست، به همین جهت باید آسیب شناسی لازم را در این زمینه انجام دهیم.

پورابراهیمی در پایان یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری‌های لازم جهت واریز همه سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن را انجام دهد.

منبع: دنیای معدن

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.