جستجو

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در مراسم انتصاب مدیریت ارشد بهره‌برداری این شرکت گفت: استراتژی ما خلق ثروت است و به‌ عنوان یک واحد تولیدی باید تلاش کنیم تا ارزش‌ افزوده خود را افزایش دهیم.


محمد کمال‌زاده در این مراسم مدیر ارشد بهره‌برداری را ستون تولید دانست و به این موضوع اشاره کرد که مدیر ارشد باید مانند مدار یک منظومه، تمام واحدها را به یکدیگر متصل کند؛ چراکه اتحاد بین نیروی انسانی و کارگروهی، به پیشبرد برنامه‌های شرکت فولاد آلیاژی کمک می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که هم‌بستگی و همگرایی در شرکت فولاد آلیاژی ایران بسیار چشمگیر است، افزود: استراتژی ما خلق ثروت است و به‌ عنوان یک واحد تولیدی باید تلاش کنیم تا ارزش‌ افزوده خود را افزایش دهیم و برای رسیدن به این اتفاق باید به یک هم‌بستگی کامل در مجموعه دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در بخشی از سخنان خود، به‌کارگیری سیستم‌های نوین مدیریتی را از عوامل موفقیت یک مجموعه دانست و عنوان کرد: پاشنه آشیل صنعت ما، عدم اجرای سیستم‌های نوین مدیریتی و نداشتن توجه کافی به بهره‌وری در کشور است؛ چراکه می‌توانیم با روش‌های نوین مدیریتی، تولید و فروش حرفه‌ای و پیاده‌سازی انقلاب چهارم صنعتی در صنعت فولاد، به سمت بهره‌وری حرکت کنیم که همین اتفاق رشد اقتصادی کشور را در پی دارد.

کمال‌زاده با تاکید بر این موضوع که شرایط سخت، باعث پیشرفت در تمامی حوزه‌ها می‌شود، ادامه داد: باید از توانایی‌های خود در بازار رقابتی استفاده کنیم تا بتوانیم در این شرایط اقتصادی به حاشیه سود مطمئن دست یابیم.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه با افزایش حجم تولید و بهره‌وری، شرکت فولاد آلیاژی ایران رقابت‌پذیرتر می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد توسعه در این مجموعه، باعث تقویت در بازار رقابتی می‌شود و می‌توانیم با ایجاد بهره‌وری به سود بالاتری دست پیدا کنیم و به دنبال آن طرح‌های توسعه‌ای بیشتری در مجموعه راه‌اندازی کنیم.

ناصر زارع، مدیر جدید ارشد بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد مدیرعامل مجموعه، بیان کرد: به کارگروهی باور داریم و امیدواریم که بتوانیم سازمان را با عقلانیت در راه رسیدن به مسیر تعالی خود کمک کنیم.

وی، شفافیت در امور را امری بسیار مهم دانست و یادآور شد: ما می‌توانیم با ایجاد تعامل بین تمام واحدها، چالش‌های موجود در شرکت را حل‌وفصل کنیم و با انجام یک کار کارشناسی شده به بهره‌وری و افزایش تولید دست یابیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، ناصر زارع به مدیریت ارشد بهره‌برداری این شرکت منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به سابقه، تخصص و تجربیات وفور جناب‌عالی و به‌موجب این حکم از تاریخ اول دی ماه ۱۴۰۲، به‌ عنوان مدیر ارشد بهره‌برداری منصوب می‌شوید. امید است با استطاعت از خداوند متعال و همکاری کلیه واحدهای شرکت در اجرای برنامه‌های مصوب، وظایف سازمانی و امور معوقه موفق و موید باشید.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.