جستجو

عضو هیات ‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، اظهار کرد: در حال حاضر، گاز اغلب صنایع فولادی قطع شده و هر مجموعه به صورت سهمیه ای در این حوزه مشغول به کار است.


بهادر احرامیان، عضو هیات ‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درباره اینکه آیا تولید برق و گاز توسط شرکت های فولادی در کشور، مشکلی ندارد، پاسخ داد: با توجه به قانون اقتصاد؛ هر تولیدکننده که بتواند تمام فعالیت خود را صرف تخصص خویش کند، بسیار منطقی و به صلاح است اما اکنون به دلایل شرایط فعلی و محدودیت گاز، انجام هر فعالیتی برای پایدار ماندن مجموعه ها لازم است. در نتیجه ممکن است شرکت های فولادی، دست به چنین کارهایی بزنند.

وی در خصوص خطرات احتمالی ذخیره سازی گاز توسط توسط شرکت های فولادی، بیان کرد: در حال حاضر ذخیره سازی گاز برای مجموعه های فولادی، آنچنان نیست که باعث خطر شود، حتی این ذخیره سازی به میزان تولید هم جوابگو نیست و فقط امکان استفاده برای امور اضطراری را فراهم می کند.

به گفته عضو هیات‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امروزه شرکت های دانش بنیان، شاید بتوانند برخی از مشکلات فنی تولید فولاد در کشور را سامان دهند، اما چالش های فولادی، نکات بنیادی دیگری است که با این مسائل حل نمی شود.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.