جستجو

رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: این سازمان، محدودیت مالی برای حفظ شاخص های حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، قائل نمی شود.


محمد رضا موثقی نیا عصر امروز در آئین پایانی هفتمین دوره ممیزی مدیران HSE شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو، افزود: به سبب صیانت از جایگاه نیروی انسانی و اهمیت وجود آن در توسعه معدن و صنایع معدنی، میزان هزینه در حوزه HSE قابل مقایسه با دستاوردهایی که برای نیروی انسانی دارد، نیست.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه در این حوزه باید آخرین شاخص، میزان هزینه ها باشد، ادامه داد: در ایمیدرو همواره و به طور مستمر جلساتی برای پیگیری عملکرد واحدهای زیرمجموعه و تابعه در بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست داریم و مورد پایش قرار می گیرد.

موثقی نیا همچنین با اشاره به اینکه تعیین شاخص ها، روشی برای ارتقای عملکرد و بهبود فرایندها است، گفت: امیدواریم در سال آینده و دوره هشتم ممیزی، وضعیت شاخص های این حوزه نسبت به دوره فعلی ارتقا یافته باشد.

وی یادآور شد: تجربه نشان داده میزان اهمیت مدیریت در بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست، قابل قیاس با بخش ها و صنایع با اهمیتِ دیگر نیست؛ حتی صنایعی که ارزآوری بیشتری نسبت به معدن دارند.

منبع: ایمیدرو

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.