جستجو

طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی گلشنی به‌عنوان رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.


متن کامل حکم صادر شده از سوی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت بدین شرح است:

جناب آقای علی گلشنی

باسلام، به منظور تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظر به اهمیت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در سیاست‌گذاری و تصمیم‌سازی جهت توسعه اقتصادی و اعتلای جایگاه تولید و تجارت، با عنایت به تعهد، دانش و شایستگی، جنابعالی را به عنوان «رییس شورای تحول و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت» منصوب می‌نمایم.

انتظار دارم با توجه به تحولات علمی، نوآوری و فناوری جهانی، شورای مذکور با رویکردی راهبردی، هم‌افزا و سازنده، همچنین همراهی و هماهنگی کامل کلیه معاونان، مدیران کل، مشاوران و روسای سازمان‌ها با این شورا تصمیمات لازم را اتخاذ نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در تلاش چشمگیر و انجام مطلوب این مسئولیت خطیر از خداوند متعال مسألت دارم.»

علی گلشنی تحصیل‌کرده دکترای تخصصی رشته کارآفرینی دانشگاه تهران است.
در سوابق او دبیر اتاق فکر راهبرد‌های مدیریت گروه مپنا، مشاور رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، تولیدکننده و کارآفرین نمونه، عضو موسس جنبش دانشجویان جهان اسلام و … وجود دارد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.