جستجو

گزارش عملکرد ماهانه تولید فولاد خام واحدهای فولادسازی کشور در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ توسط ایمیدرو منتشر شد و بر اساس آن بیشترین حجم تولید شده فولاد در کشور متعلق به اسلب به میزان ۱۰ میلیون و ۴ هزار و ۱۹۷ تن است.


آمار عملکرد ماهانه تولید فولاد خام واحدهای فولادسازی کشور در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ منتشر شد. بر اساس این گزارش، بیشترین حجم از تولید فولاد کشور در ۱۰ ماه سال جاری متعلق به تولید اسلب به میزان ۱۰ میلیون و ۴ هزار و ۱۹۷ تن و بیلت فولادی با میزان تولید ۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۶ تن در جایگاه دوم قرار گرفته است. همچنین رتبه سوم متعلق به بلوم به میزان تولید یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۸۴۴ تن است.

از طرفی، بر پایه گزارش سازمان ایمیدرو در ۱۰ ماه سال جاری، ۲۶۰ هزار و ۲۵۸ تن بیلت آلیاژی، ۱۶۸ هزار و ۴۰۵ تن بلوم آلیاژی و ۳۶ هزار و ۹۲۴ تن اینگات نیز در کشور تولید شده‌اند.

بر پایه آمار منتشر شده تولید فولاد از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور، شرکت فولاد مبارکه در ۱۰ ماه سال جاری میزان تولید ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۹۲۲ تن اسلب را ثبت کرد و در واحدهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا توانست یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۲۸ تن اسلب تولید کند.

منبع: ایمیدرو

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.