جستجو

به منظور تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت فولاد هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری با حضور مدیرعامل شرکت و معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید.


در راستای اصول ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی، با تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در شورای عالی مسکن مبنی بر تامین مسکن برای کارکنان و کارگران زحمتکش بنگاه‌های بزرگ صنعتی با رویکرد ایجاد صنعت شهرها، قانون جهش تولید مسکن، قانون سامان‌دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توليد انبوه مسکن، اخیرا تفاهم‌نامه‌هایی میان شرکت‌های بزرگ و سازمان ملی زمین و مسکن منعقد می‌شود.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی شرکت‌های فولادی بزرگ کشور، در دو سال اخیر به دنبال تامین مسکن برای کارکنان و کارگران خود بوده و در این رابطه جلسات متعددی بین شرکت فولاد هرمزگان با سازمان‌های مربوطه برگزار شده است.

طی این تفاهم‌نامه که با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید، مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن، زمین مورد نیاز شرکت فولاد هرمزگان را فراهم کند و شرکت فولاد هرمزگان نیز بسترسازی‌های لازم را برای تامین مسکن مورد نیاز کارکنان و کارگران را در قالب طرح صنعت صورت دهد.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.