جستجو

رئیس هیات عامل ایمیدرو خواستار مشارکت روزافزون شرکت های معدن و صنایع معدنی برای تحقق جهش تولید شد.


وی روز گذشته دردیدار نوروزی با مدیران شرکت‌های معدنی ، با اشاره به شعار سال گفت: اعلام شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» ازسخنان و دغدغه های مقام معظم رهبری برای رفع چالش های اقتصاد و تولید است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، با یادآوری اینکه بسیاری از طرح های بزرگ کشور مربوط به حوزه معدن و صنایع معدنی است، اظهار داشت ، یکی از موثرترین بخش های اقتصادی کشور که توانایی ایجاد جهش در تولید دارد، حوزه معدن و صنایع معدنی است.

وی تاکید کرد: ارایه نظرات و نقد صاحبنظران و مدیران معدنی و صنایع معدنی گام نخست مشارکت در تحقق اهداف تولید است از این رو ایمیدرو آماده افزایش همکاری های متقابل در این زمینه است.

موثقی نیا ادامه داد: مجموعه اقدامات در بخش معدن و صنایع معدنی باید به گونه ای باشد که شاهد حضور حداکثری بخش خصوصی در تولید و توسعه باشیم که این امر بسیاری از چالش های فعلی را برطرف می سازد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو افزود: تمامی تلاش مجموعه مدیران این بخش به نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی در مدیریت اقتصادی کشور می انجامد. وی تاکید کرد: معتقدم ظرفیت بالایی که حوزه معدن و صنایع معدنی در سرمایه گذاری، اشتغال ،کارآفرینی و توسعه دارد، قادر است تا بخشی از موانع رشد تولید را برطرف کند.

منبع: ایمیدرو

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.