جستجو

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه نرخ تورم در آینده روند کاهشی خواهد داشت، گفت: برنامه دولت و بانک مرکزی برای سال آینده کاهش نرخ تورم نسبت به امسال است.


سید احسان خاندوزی اظهار داشت: برنامه دولت و بانک مرکزی برای سال آینده کاهش نرخ تورم نسبت به امسال است و در بحث ارزی نیز با توجه به اختیاراتی که به بانک مرکزی داده شده است، امیدواریم سال آینده شاهد نرخ تورم کمتری نسبت به امسال خواهیم بود.
وی درباره افزایش سقف بودجه در مجلس، گفت: اصرار جدی دولت این است که همان‌طور که امسال موفق شدیم نسبت به سال قبل کسری بودجه منابع عمومی را کم کنیم، با وجود کسری بودجه‌ای که در تبصره ۱۴ و هدفمندی یارانه‌ها وجود داشت.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: درخواست جدی ما از مجلس این است که طبق همین توافق و همکاری که پیش از این داشتیم، سقف بودجه را افزایش ندهند و کمک می‌کند به تعامل مشترک دولت و مجلس که سال قبل موتور تورم از محل کسری بودجه را کنترل کنیم.

منبع: فولادبان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.