جستجو

چهاردهمین گردهمایی مدیران اقتصادی و مالی کشور و جایزه ملی مدیریت مالی ایران ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، با حضور سید احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید رحمت اله اکرمی؛ معاون وزیر اقتصادی و دارایی، محمد شیریجیان؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی، مجید قاسمی؛ رئیس انجمن مدیریت مالی ایران، به‌همت انجمن مدیریت مالی ایران برگزار شد.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی: وظیفه داریم ارتقای فهم مالی را در دستور کار قرار دهیم تا شاهد کاهش هیجانات باشیم. همچنین می‌بایست نحوه گزارش‌های مالی را آموزش دهیم تا شاهد بهبود تصمیم‌گیری‌ها باشیم. علاوه براین باید مسئله شفافیت مالی را نهادینه کنیم.

افشای صورت‌های مالی شرکت‌ها را از هزار به دو هزار شرکت خواهیم رساند چرا که این امر نقدهای فنی و کارشناسی را ارتقا می‌دهد.

در پایان این گردهمایی تندیس زرین جایزه مالی به شرکت فولاد مبارکه اهدا شد و مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی این تندیس را دریافت کرد.

مهدی کویتی پور فولاد مبارکه

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.