جستجو

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر گفت: رسالت اصلی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر فعالیت در حوزه‌های تولید آهن اسفنجی و نیز پروژه‌های توسعه‌ای و فولادسازی است. از جمله اقدامات ارزشمندی که توسط شرکت در حوزه انرژی در دستور کار قرار دارد مشارکت در طرح‌های توسعه بلوک‌های نیروگاهی سیکل ترکیبی شرکت گهر انرژی بوده و همچنین پست برق 33/400 کیلوولت، در حال احداث و تکمیل است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، مهدی مکی‌آبادی اظهار داشت: این شرکت با اصلاح سیستم تصفیه آب یکی از واحدهای تولیدی، مصرف آب خود را 20 درصد کاهش داده است. در پروژه‌های تصفیه آب جدید، در نظر گرفتن استفاده مجدد از آب برگشتی و همچنین استفاده از سیستم خنک‌کن ایرکولر در واحد سوم این شرکت، در مجموع، منجر به کاهش 40 درصدی مصرف آب می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های بهینه‌سازی متعدد شرکت که می‌توانند به بهینه‌سازی مصارف انرژی کمک شایانی کنند که از جمله این موارد می‌توان به بازیافت آب‌های دورریز دستگاه «RO» و آب‌های سطحی و انتقال به صنایع پایین دستی به منظور استفاده در فرایند تولید کنسانتره در منطقه گل‌گهر اشاره کرد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.