جستجو

مجری طرح توسعه صنعت گوهرسنگ با بیان اینکه ایمیدرو دو دوره پنج ساله برای توسعه صنعت گوهرسنگ ها تدوین کرده است، گفت: در دوره 1400 تا 1405، پنج استراتژی و در دوره 1405 تا1410، سه استراتژی با برنامه‌های مختلف تعریف شده است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایمیدرو، ابومحمد هاشمی افزود: از جمله استراتژی‌های دوره اول سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ می توان به اصلاح ساختار کلان صنعت، توسعه زیرساخت ها و بهبود محیط کسب و کار، توسعه مدیریت و منابع انسانی و توسعه سرمایه¬گذاری و تولید اشاره کرد.
وی اظهار داشت: توسعه منابع تامین گوهرسنگ خام، توسعه سرمایه‌گذاری و تولید، توسعه بازار داخلی، منطقه‌ای و جهانی نیز به عنوان استراتژی دوره دوم تعیین شده است.
سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ کشور در شورای راهبری صنعت گوهرسنگ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های دولتی مرتبط و تشکل‌های بخش خصوصی و با محوریت ایمیدرو تصویب شده است.
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای هموارسازی راه توسعه صنعت گوهرسنگ با همکاری با سایر سازمان‌های ذیربط دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی، استراتژی‌های تعریف شده در این سند ملی را اجرایی می‌کند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.