جستجو

پنجمین همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) ایمیدرو، هفتم مهر ماه سال جاری با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، معاونان و مدیران ستاد و مدیران عامل شرکت‌ها برگزار می‌شود.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این همایش با هدف بیان اهداف و برنامه‌های حوزه HSEE، ارائه گزارش عملکرد پنجمین دوره ممیزی عملکرد HSEE در حوزه توسعه ایمنی در معادن و صنایع معدنی برگزار می‌شود.

پنجمین دوره ممیزی ایمیدرو طی 12 هفته از تاریخ 22 خرداد تا 17 شهریورماه امسال انجام شد. مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی این سازمان پس از پایش اقدامات، گزارش‌های ممیزی را برای واحدهای تابعه ارسال کرده است. بر این اساس، واحدهای فوق موظف هستند تا طبق تاریخ اعلام شده، برنامه بهبود عملکرد حوزه HSEE مجموعه خود را اعلام کنند.

در این همایش، وجیه‌الله جعفری رئیس هیئت عامل ایمیدرو به عنوان سخنران اصلی به تشریح استراتژی‌ها، برنامه‌ها و نقشه راه ایمیدرو در حوزه HSEE و نیز اقدامات صورت گرفته در این حوزه خواهد پرداخت.

معرفی 22 واحد برتر

در پایان مراسم و بر اساس نتایج پنجمین دوره ممیزی عملکرد HSEE، معرفی 22 واحد برتر با اهدای تندیس تقدیر انجام خواهد شد.

سومین همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی ایمیدرو، هفتم مهر ماه سال جاری در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.