جستجو

نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان ها و صنایع کشور ۲۶ مهرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد .


به گزارش معدن مدیا به نقل از چیلان ، فلیپ بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ،یاری رسان باشد.

پرفسور وی آن ویزر رئیس سازمان بین المللی مسئولیت اجتماعی و رئیس انجمن بین المللی مسئولیت اجتماعی صنفی نیز در سخنرانی ویدئویی ، پرداختن به مسئولیت اجتماعی را در یک برنامه بلند مدت برای سازمان ها ، ضروری دانست و گفت : روابط عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسئولیت اجتماعی ، به صورت هدفمند و سودمند ایفا کند.

هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران و علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران نیز از دیگر سخنرانان این جشنواره بودند .

ذوب آهن اصفهان نشان عالی و جایزه مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب نمود

ذوب آهن اصفهان موفق شد در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نشان عالی و جایزه مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب نماید و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان نماینده شرکت این نشان و جایزه را دریافت نمود .

دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی توسط مجتمع فولاد غدیر نی ریز

نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار و نشان عالی مسئولیت اجتماعی به جناب دکتر مصطفی پور مدیر عامل محترم مجتمع فولاد غدیر نی ریز اعطا گردید.

همچنین نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به دکتر نگهداری معاون محترم منابع انسانی مجتمع نیز اهدا گردید، که توسط محمد امین نعمتی مدیر حوزه مدیر عامل و روابط عمومی به نمایندگی از طرف ایشان دریافت شد.

اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به فولاد مبارکه

در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد.

تامین رایگان بیش از ۲۳ هزار تن اکسیژن مراکز درمانگر کرونا در کشور توسط فولاد مبارکه، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

چادرملو نشان عالی مسئولیت های اجتماعی را کسب کرد

در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که در محل سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، لوح و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی، به پاس خدمات موثر در منطقه حوزه فعالیت به مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا گردید.
همچنین از روابط عمومی شرکت چادرملو با اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.

دریافت نشان سفیر و مروج مسوولیت اجتماعی و نشان عالی مسوولیت اجتماعی توسط فولاد هرمزگان

در پایان این جشنواره نشان عالی مسوولیت‌های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اهدا و از مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر بعمل آمد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.