جستجو

دو حادثه اخیر در معادن سنگ آهن چین بر قیمت سنگ آهن در بازار اثر خواهد گذاشت.


پیش بینی می شود این دو حادثه بر تولید و تحویل روزانه ۱۴ هزار تن‌ (ماهیانه ۴۲۰ هزار تن) کنسانتره سنگ آهن تاثیر سو بگذارد.
حادثه اول که در شهر Daixian استان Shanxi در ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) در معدن Jingcheng به وقوع پیوست باعث ناپدید شدن ۳ نفر شد. این حادثه باعث اعمال دستور توقف کلیه فعالیت های معدنی در این منطقه تا اطلاع ثانوی شده است. خروج این واحد، باعث توقف تولید روزانه ۴ هزار تن و ماهانه ۱۲۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن می شود.
حادثه دوم‌ که در شهر Qianxi استان Hebei در ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) به وقوع پیوست، عواقب حادتری داشت ولی هنوز گزارش تلفات و جراحات احتمالی اعلام نشده است. بر اساس دستور صادره توسط مقامات دولتی، این واحد تولیدی حداقل برای مدت ۶ ماه تعطیل خواهد شد. این واحد وظیفه تولید روزانه ۱۰ هزار تن‌ کنسانتره سنگ آهن پر عیار را داشته است. مجموع کاهش تولید این واحد کنسانتره‌سازی در مدت ۶ ماه بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن است.

منبع: کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.