جستجو

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: بومی‌سازی امروزه در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است و اگر امروز این حجم از تفاهم‌نامه و قرارداد با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است، به همت مدیرانی است که از این نهضت حمایت کرده‌اند.


علی محمدی، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اختتامیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: صنعت فولاد با چالش جدی در انرژی روبرو شده است و ظرفیت‌سازی و سرمایه‌گذاری و تولید فولاد کیفی و خاص دچار مشکل شده است.
محمدی اظهار کرد: بومی‌سازی امروزه در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است و اگر امروز این حجم از تفاهم‌نامه و قرارداد با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است، به همت مدیرانی است که از این نهضت حمایت کرده‌اند.
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران تصریح کرد: با تغییر سیاست نمی‌توان موفق بود. چرا صنعت فولاد که پیشتاز سرمایه‌گذاری در کشور است باید قربانی سیاست‌ها باشد؟ در تابستان ۳ ماه برق و در زمستان ۳ ماه گاز صنعت فولاد قطع می‌شود؛ چرا این اتفاق برای دیگر صنایع نمی‌افتد؟
شایان ذکر است؛ امروز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در سالن همایش های هتل المپیک برگزار شد.

منبع: ایراسین

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.