جستجو

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به آماده شدن همه زیرساخت ها در استان هایی مانند کرمان و یزد، سال ۱۴۰۲ سالی بسیار امیدوار کننده تر برای حوزه صنایع معدنی به ویژه فولاد خواهد بود.


شهباز حسن پور با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و افتخار آفرینی تولید کنندگان برای کشور و افتخار آفرینی گروه فولاد مبارکه بیان کرد: خوشبختانه شاهد رشد در شاخص‌ها در خیلی از حوزه‌ها بودیم. یکی از شاخص هایی که در سال گذشته و امسال خوش درخشید بحث صنایع معدنی بود.
وی در ادامه اظهار کرد: اقدامات گسترده وزارت صمت در حوزه صنایع معدنی جای تحسین دارد پیگیری ها و پاسخگویی در این حوزه سبب شده تا فولاد در سال جاری رکورد بزند. ان شاءالله در سال آینده مس هم رکورد خواهد زد.
حسن پور در ادامه تصریح کرد: باتوجه به آماده شدن همه زیرساخت ها در استان هایی مانند کرمان و یزد، سال ۱۴۰۲ سالی بسیار امیدوار کننده‌تر برای حوزه صنایع معدنی خواهد بود. مطابق دستور مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی و قوانین بالادستی اعتقاد بر این است که صنایع معدنی باید پیشران اقتصاد کشور باشند.
نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان اظهار کردند که به معادن توجه نمی شود. به لطف خداوند حوزه انتخابیه بنده به بهشتی برای کارآفرینان، سرمایه گذران به ویژه در حوزه صنایع معدنی تبدیل شده است. ان شاءالله در سال آینده پروژه هایی مورد بهره برداری قرار می گیرد که تحریم کنندگان کشور را مایوس می کند. جوانان کشور دست به ابتکاراتی زدند که شاهد یک جهش بسیار خوب در حوزه فولاد کشور خواهیم شد. جایگاه کشور در بحث فولاد بالاتر خواهد رفت.

منبع: ایسنا

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.