جستجو

با توجه به نیاز ترکیه به قراضه فولادی برای تولید میلگرد فولادی مورد استفاده در بازسازی ساختمان ها، بازار قراضه فولادی ایالات متحده در ماه مارس تقویت شد.


آقای Tamara Lundgren مدیر عامل شرکت فولادی Schnitzer در ۵ آوریل اعلام کرد که پس از چهار ماه متوالی افزایش قیمت داخلی، جو صعودی در بازار قراضه فولادی ایالات متحده باید در سال جاری، به دلیل شرایط سخت عرضه و تقاضای صادراتی قوی، ادامه یابد.
آقای Tamara Lundgren مدیر عامل شرکت فولادی Schnitzer اظهار کرد: تقاضای قراضه فولادی در ترکیه برای تولید میلگرد فولادی، فرصت‌ های صادراتی بیشتری را نشان می ‌دهد، زیرا این کشور به دنبال بازسازی زیرساخت ‌ها پس از زلزله ایجاد شده در فوریه است.
آقای Tamara Lundgren در جریان تماس شرکت فولادی Schnitzer با تحلیلگران برای امور مالی خود گفت: اخیراً، دولت ترکیه اعلام کرده است که این کشور به ۵ میلیون تن فولاد برای حمایت از این تلاش ها در منطقه اسکندرون نیاز دارد که به معنای نیاز به حدود ۶ میلیون تن قراضه فولادی است. ما انتظار داریم که حتی با احتساب قراضه فولادی داخلی ترکیه که توسط فعالیت های بازسازی بعد از زلزله تولید می شود، واردات قراضه فولادی ترکیه افزایش یابد تا این نیاز را برآورده کند.
آقای Tamara Lundgren در ادامه تصریح کرد: در داخل کشور ایالات متحده تقاضای قراضه فولادی و میلگرد فولادی نیز باید توسط پروژه های مرتبط با قانون زیرساخت دو حزبی ایالات متحده حمایت شود.
فعالان بازار در روز شنبه (۸ آوریل) اعلام کردند احتمال ادامه کاهش عرضه قراضه فولادی در ایالات متحده به دلیل حجم کم واردات و فعالیت ضعیف تولید داخلی وجود دارد. باید توجه داشت که فعالیت ضعیف تولید داخلی منجر به تولید کمتر قراضه فولادی خواهد داشت.
به نقل از چندین منبع خبری، در روز سه شنبه (۴ آوریل) شاخص روزانه Platts TSI قراضه فولادی خرد شده در عرب ایالات متحده حدود ۵۱۰ دلار در هر تن ارزیابی شد. بررسی ها نشان می دهد از زمانی که قیمت ها در سال ۲۰۲۲ به ۳۶۵ دلار در تن در نوامبر رسید، این ارزیابی به طور مداوم هر ماه افزایش یافته است.
آقای Tamara Lundgren مدیر عامل شرکت فولادی Schnitzer گفت: این شرکت یک منبع ScrapSource را در ماه مارس خریداری کرد که ارائه‌ دهنده خدمات مدیریت بازیافت فلزات و ارائه ‌دهنده راه ‌حل ‌های بازیافت قراضه فولادی است. باید توجه داشت که علت خریداری این منبع به علت حمایت از تلاش ‌های این شرکت برای افزایش حجم پردازش قراضه فولادی و سایر محموله‌ ها در آمریکای شمالی است.
وی در ادامه تصریح کرد: خرید منبع ارائه‌ دهنده خدمات مدیریت بازیافت فلزات ما را قادر می ‌سازد تا پلتفرم حساب ‌های ملی خود را افزایش داده، خدمات ارائه شده به مشتریان تولیدی و خرده ‌فروشی ملی خود را افزایش داده و باعث رشد جریان عرضه به عملیات خود شویم. باید توجه داشت که خرید این منبع همچنین فرصت‌ های توسعه را در مناطق جدید ایجاد می کند.
در این میان برخی تحلیل گران بازار در روز شنبه (۸ آوریل) اعلام کردند خرید منبع ارائه‌ دهنده خدمات مدیریت بازیافت فلزات به روند گسترش شرکت فولادی Schnitzer نیز کمک خواهد کرد. باید توجه داشت که شرکت فولادی Schnitzer همچنین دارایی‌ هایی را از Columbus Recycling در سال ۲۰۲۱ و از Encore Recycling در سال ۲۰۲۲ خریداری کرده است.

بررسی میزان فروش قراضه فولادی در سه ماهه سوم ۲۰۲۲

معامله گران در روز شنبه (۸ آوریل) گزارش دادند محموله‌ های قراضه فولادی فروخته شده توسط شرکت فولادی Schnitzer در سه ماهه دوم مالی خود به ۱.۲۶ میلیون تن رسید که نسبت به ۸۵۱۰۰۰ تن در سه ماهه اول مالی و ۱.۰۷ میلیون تن در سه ماهه دوم مالی سال قبل افزایش یافته است. بررسی ها نشان می دهد این امر تا حد زیادی به حل اختلالات عملیاتی مربوط می شود که بر بازیافت کننده های شرکت Schnitzer مستقر در اوکلند، کالیفرنیا، و اورت، ماساچوست، در چند فصل گذشته تأثیر گذاشته است.
همچنین برخی منابع خبری در روز شنبه (۸ آوریل) گزارش دادند بازیافت کننده فلزات مستقر در پورتلند، اورگان و تولیدکننده فولاد بلند نهایی که زیر مجموعه شرکت فولادی Schnitzer هستند در سه ماهه دوم مالی خود از فروش ۷۵۶ میلیون دلاری قراضه فولادی درآمد ۴ میلیون دلاری بدست آورد. این در حالی است که در سه ماهه سال قبل ۳۸ میلیون دلار از فروش ۷۸۳ میلیون دلاری قراضه فولادی کسب کرده بود.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.