جستجو

طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: برای تحلیل یک صنعت نیاز به دانستن ویژگی‌های یک بنگاه اقتصادی موفق داریم؛ بنگاه اقتصادی موفق است که سودآوری پایدار داشته باشد، رشد، توسعه و افزایش رقابت‌پذیری داشته باشد و همواره با رشد و توسعه و نوآوری خود را به روز کند.
بنگاه اقتصادی موفق باید شفافیت و سلامت در کار داشته باشد و به دور از فساد عمل کند. باید شهروند مسئولیت‌پذیر باشد و هدف آن باید خلق آینده‌ای بهتر باشد و خلق ارزش کند.
فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی است و ارزش فعلی سهام این شرکت ۵۱۰ همت است، سهم ۱.۵ درصدی در تولید ناخالص و ۶‌.۵ درصد تولید ناخالص بخش صنعت است.
امروز زنجیره تامین گسترده شامل بیش از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ شرکت بوده و فولاد مبارکه دارای شبکه بزرگی از مشتریان بالغ بر ۱۰۰۰ کارخانه است.
فلسفه وجودی خود را مسئولیت‌پذیر برای خلق آینده‌ای بهتر تعریف کرده‌ و این رسالت ماست، رسالت ما بالاتر از تولید یک محصول است، چشم‌انداز ما این است که فولاد مبارکه الگوی ملی بنگاه داری باشد.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.