جستجو

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست خبری با اصحاب رسانه- ۶:
🔹بالغ بر ۱۰۰ هزار قطعه در فولاد مبارکه بومی‌سازی شده و بالغ بر ۳ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی طی یک دهه گذشته با بومی‌سازی صورت گرفته است.
🔹ثبت سفارش خرید ۵ هزار میلیارد تومان از بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان کشور نیز از دیگر اقدامات فولاد مبارکه طی سال گذشته بوده است.
🔹توسعه محصولات جدید در سبد محصولات فولاد مبارکه یکی دیگر از دستاوردهای این شرکت بوده به طوری که سال گذشته ۱۴ محصول جدید به محصولات این شرکت اضافه شد که یکی از مهمترین آن‌ها ورق فولادی زنگ‌نزن بوده است.
🔹همکاران ما بدون حضور یک کارشناس خارجی این محصولات ارزشمند را تولید کردند و امسال به صورت انبوه تولید خواهد شد. این به معنای نهضت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و خودباوری است.
🔹علی‌رغم این که ۳ هزار نفر در طرح‌های توسعه مشغول به کار شدند، مراحل استخدام ۱۱۰۴ نفر از سال گذشته در فولاد مبارکه در حال انجام است. همچنین امیدواریم در توسعه‌ها بالغ بر ۶۵۰۰ نفر مشغول به کار شوند.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.